יום שישי, 29 בדצמבר 2017

מיקרוגריל MicroGrill – פלנצ'ות חדשניות לצליה במיקרוגל מבית סולתם

סדרת פלנצ'ות חדשניות של סולתם לשימוש במיקרוגל עם אפקט של גריל במיקרוגל יצאו לשוק. במוצר פטנטי חדש ובלעדי לסולתם ניתן להכין טוסטי גבינה ולצלות ירקות, בשר ועוף במיקרוגל! הסדרה כוללת פלנצ'ות בשלושה גדלים וסיר לבישול במיקרוגל.

אני אוהבת במיוחד לבשל במיקרוגל. זה יוצר פחות בלגן, נח יותר ואפילו אפשר לשים טיימר. וזה גם קל לילדים. בישול במיקרוגל גם שומר עלהערכים התזונתים של המזון. מצד שני, האוכל יכול להתייבש והבעיה העיקרית – המיקרוגל מבשל ולא אופה (או צולה). בעבר הצגתי כמה מתכונים לבישול במיקרוגל כמו תפוחי אדמה אפויים במיקרוגל, עוגה בספל במיקרוגל וקראמבל אוכמניות במיקרוגל.  באף אחד מהמתכונים אין ממש אפקט אפייה. על מנת לקבל אותו, במתכונים כמו הפיצוקי מקצרים את זמן האפייה במיקרוגל אבל אין מנוס מאפייה קצרה בתנור או בטוסטר על מנת לקבל פריכות. וזה בדיוק מה שהסדרה החדשה עושה – אפקט הגריל.

הסדרה כוללת פלנצ'ות אפייה בשלוש צורות וגדלים: פלנצ'ה ריבועית קטנה, פלנצ'ה מלבנית בינונית, פלנצ'ה עגולה וסיר אפייה. הכלים עשויים מאלומיניום ייחודי בטוח לשימוש במיקרוגל, וזה החידוש המהפכני כי האלומיניום מתחמם במיקרוגל בלי לגרום לתופעות כלשהן ומבשל את האוכל קלות באופן אחיד. לפלנצ'ות ידיות מסיליקון לאחיזה ונעילת הפלטות וציפוי nonstick נגד הדבקות המזון ומתאימות לרחיצה במדיח הכלים. הן אושרו על ידי ה-FDA.
פלנצ'ה מיקרוגריל מלבנית - צילום יח"צ


פלנצ'ה מיקרוגריל עגולה - צילום יח"צ


סיר למיקרוגל - צילום יח"צ
צפיתי בהדגמה של הפלנצ'ות: פלנצ'ה ריבועית ומלבנית מתאימה גם להכנת טוסטי גבינה במיקרוגל. שתי פרוסות וביניהן גבינה צהובה, ריסוס קל במעט תרסיס שמן לקבלת אפקט פסים צרובים וכ-3-4 דקות במיקרוגל. הטוסטים יצאו פריכים למחצה וטעימים עם פסי צריבה. טעמתי, התוצאה די טובה.


בפלנצ'ה העגולה עשו מלווח. המלווח מתלבש בדיוק על הפלנצ'ה בגודל מדויק ואפקט האויר החם במיקרוגל מנפח אותו. עם זאת הוא לא יצא בכלל פריך ושרוף אבל לא רע בכלל.

אני מקווה לנסות מאכלים אחרים כמו תפוחי אדמה, ירקות ועוף.
מעבר לכך שהבישול במיקרוגל קל ונקי, הוא הרבה יותר פשוט ובטוח לילדים. אפשר להכין להם את הטוסטים ולהשאיר אותם במקרר והילדים יחממו כשירצו גם כשהם לבד בבית. עם זאת הפלנצ'ות מתלהטות ולכן יש להתשמש בכפפות מגן בהוצאת האוכל מהמיקרוגל.
בנוסף, מכירים את השאלה הקבועה מה נאכל בצימר שיש בו רק מיקרוגל? כל מה שצריך זה את הפלנצ'ה של סולתם למיקרוגל ויש ארוחה!
ידיות מסיליקון לנעילה, אחיזה והעברה בטוחה ונוחה, ציפוי non  stick מיוחד המהווה פטנט המאפשר את פעולת הצלייה במיקרוגל, בנוסף הוא מונע הדבקות המזון, ללא צורך בשימוש בשמן.  ניתן להכין בהן טוסטים פריכים, סטייקים, אנטיספטי ועוד, ולקבל את פסי החריכה כפי שמתקבלים במחבת צליה.
מחירים: פלנצ'ה מרובעת  מחיר: 89 ₪ , פלנצ'ה מלבנית-כפולה מחיר: 137 ₪, פלנצ'ה עגולה מחיר:  179 ₪, סיר עגול מחיר 179 ₪.  המחירים בתוקף עד 13.2.18 .
היכן להשיג? בחנויות סולתם וברשתות השיווק. ואם כבר הזכרתי את החנויות של סולתם, בגבעתיים נפתח השבוע סניף דגל של רשת סולתם.  זהו הסניף ה-23 ומספרם ברחבי הארץ יוכפל בתוך כ-5 שנים תוך שיפוץ הסניפים הקימים.
החנות בגבעתיים מתפרסת על כ-70 מטר וכוללת את מוצרי סולתם השונים ויש בה כרגע מבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה.


שירה הוקמן, מעצבת החנות : "חנות סולתם בגבעתיים מקפלת חשיבה עיצובית לבניית חלל בוטיקי המדבר כולו אהבה לבישול. לשם כך נבנה קונספט בשימוש חומרים בצורתם הגולמית - קורות עץ כבדות הנתלות מתקרת בטון חשופה, ארונות מתכת שחורה, ספריות עץ אורן טבעי, ריצוף אריחי בטון, אמצעי דיספליי וצבעוניות כללית בצבעי היסוד - שחור לבן אדום. הקווים בחנות והבחירה הצורנית של הריהוט, הריצוף והאלמנטים בהשראת מדריד המרתקת, שווקי אוכל והבישול הספרדי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr