יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

חג במטבח – קולינריה ומתנות לחגי תשרי


חגי תשרי מתקרבים במהרה ואנחנו מנסים גם השנה להתמקד בהנאות החג ובשמחה. ואין שמחה בלב בלי שמחה בבטן. אז הנה כמה המלצות קולינריות שיעשו את החג מתוק יותר לנו, ולאהובים עלינו כי על מתנות, אפילו קטנות, לא מוותרים גם השנה!

קןלקציית נעמן לסתיו 2020

קולקציית החג של נעמן לחגי תשרי וסתיו 2020 ממשיכה לחדש ולהפתיע עם איכות ועיצובים שמתפתחים כל הזמן. החל ממחבתות נירוסטה Free your Cooking עם רשת בטחון ייחודית המגנה על ציפוי הכלי ומונעת שריטות, סיר לחץ חדשני Galaxy לפתיחה וסגירה ביד אחת ומגוון עלי הגשה ואירוח מבית Maxwell & Williams האוסטרלית בעיצובים שמביאים את הטבע לתוך הבית.
מהקולקצייה אני התחדשתי עם תבנית יציקה חדשנית לאפייה שמוליכה חום באופן אחיד ובעלת ציפוי Non Stick למניעת הידבקות המזון. התבנית בגודל 24 מאפשרת לאפות עוגות מרשימות בקלות! 
נעמן: https://www.naamanp.co.il/  עכשיו בהנחה של 40%!

קינוחי חג תירוש כרמל של אבי ביטון

אין שולחן חג בלי תירוש 100% של כרמל, השנה הצטרפה לתירוש קולקציית קינוחים מרשימים שמביאים זיכרונות ילדות מרגשים של מעדניית סוליקה. קולקציית הקינוחים כוללת 3 קינוחי פרווה עם אפקט ה"וואו" – מרשימים, טעימים ופשוטים להכנה:
·        עוגת תירוש כרמל - Take of על הקינוח הנוסטלגי - עוגת תפוזים בחושה המוכרת, המככבת עד היום בבתים רבים (35 ).
·        ח'לבס תירוש כרמל - קינוח עדתי ששורשיו ביוון (Halvas) המבוסס במקור על סולת וקינמון. המתכון החדש של ביטון מורכב מסולת ותירוש כרמל ומוגש בצורת קוביות טעימות בגוון תירוש המרעננות את הפה ומתאימות לחיך הישראלי (33 ).
·        רפאלו תירוש כרמל – קינוח יוקרתי ומרשים של כדורי שוקולד לבן, תירוש וקוקוס עם אגוז לוז במרכז, שטעמו מתפוצץ בפה. בעל מראה וורדרד של קינוח, נטול הגלוטן (39 ). 
טעמתי את עוגת תירוש כרמל המקושטת באייסינג ורדרד ונראית נהדר בשביל עוגה בחושה. טעימה מאוד ומתוקה מאוד.

תירוש כרמל המקורי 1 ל' (אדום ולבן), 750 מ"ל ו- 187 מ"ל. כ-20₪, ברשתות השיווק.
מעדניית סוליקה: איינשטיין 7, תל אביב, מרכז שוסטר, אבא אחימאיר 19, תל אביב, וחבצלת השרון 35, כיכר דה שליט, הרצליה פיתוח.

מארזי יין של יקב ויתקין

מתנה לחג או יין לנו לחגים, בכל מקרה, אחד היקבים האהובים עלי הוא יקב ויתקין. בנוסף לזה שהוא מייצר יינות איכותיים שאהובים עלינו במיוחד, הוא תומך בעמותת רוח נשית המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית ומעביר אליהן חלק מההכנסות. שני יינות מומלצים לחג של יקב ויתקין הם קברנה פרנק 2017 וריזלינג 2019.

קברנה פרנק 2017 המורכב מ-90% קברנה פרנט ן-10% פטיט ורד מכרם יחיד ברכס הרי מירון שנבצר ידנית היין תסס עם הקליפות כשלושה שבועות והתבגר בחביות עץ אלון צרפתי כ-16 וחצי חודשים שבסופם נבנה הבלנד והיין מולא בקבוקים ללא כל תהליכי ייצוב ולאחר סינון גס בלבד. מחיר: 125 .
ריזלינג 2019 מורכב מ-100% ענבי ריזלינג שנבצרו במורדות הרי יהודה. היין נוצר בשיתוף פעולה נדיר בין יקב ויתקין ליקב התאום הגרמני מאזור Pfalz בדרום גרמניה. מחיר 100 .
מוזמנים גם לבחור תבשילי חג.

יקב ויתקין: https://vitkin-winery.co.il/

פינוקי נספרסו

אחת המתנות החביבות על אוהבי הקפה היא מארז מבית נספרסו, למשל, שרוולי קפסולות קפה וכוסות חיבוק. לאחרונה הושקו תערובות חדשות שלNespresso. התערובות החדשות מצטרפות למשפחת Master Origins - תערובות ייחודיות בטכניקות העיבוד הנאמנות לארץ המקור ובקידום ערכי הקיימות. התערובות פשוט מעולות, בעלות ארומה משגעת ויוצרות שכבת קצף מדהימה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr