יום שבת, 22 באוקטובר 2016

שנה לפאנקו חנות אלכוהול אונליין הזולה בארץ

שנה לפאנקו חנות אלכוהול אונליין הגדולה בארץ! על פאנקו כתבתי לפני שנה כשאתר פאנקו הושק. כיום היא חנות האלכוהול הזולה ביותר שגרמה לירידת מחירים בכל הארץ ואפילו בדיוטי פרי. בפאנקו לא מוכרים מוצר אם אינם יכולים לתת את המחיר הטוב ביותר! בנוסף בפאנקו יש משלוחים חינם  ומאפשרים החזרות.  במהלך השנה חלו חידושים נוספים בפאנקו ביניהם חנות אלכוהול "דיוטי פרי" באילת, רכישת אתרWineMarket, והתרחבות לחו"ל. 
שנה לפאנקו חנות אלכוהול אונליין הזולה בארץ


לפני שאסקור את החידושים האלו, כדאי לראות כיצד פאנקו עושה לשוק האלכוהול מה שגולן עשה לטלקום. אז אולי לא באותה עוצמה כי עדיין היה כאן שוק משוכלל אבל ניתן לראות שיש ירידת מחירים מאז הכניסה של פאנקו לשוק שנשמרת גם עם חגיגות שנה לפאנקו. גם בהשוואה לדיוטי פרי. בפאנקו לא מביאים מוצר אם המחיר שלו לא יוכל להיות אטרקטיבי – הזול ביותר בשוק. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמחירים באתר פאנקו הם הכי נמוכים בשוק וגם בהשוואה לדיוטי פרי. אגב, בתקופה מסוימת היה חוסר במלאי בפאנקו באחד המוצרים, המוצר התייקר מיידית אצל המתחרים וחזר למחיר זול אחרי שחודש המלאי בפאנקו.
שנה לפאנקו – ממצגת פאנקו
רק תזכורת קטנה על פאנקו. פאנקו היא חנות אינטרנטית לאלכוהול ויין שמציעה חווית קניה מצויינת – מבחר גדול של מוצרים, חלקם מותגים בלעדיים מיובאים, עם משלוח חינם תוך יומיים ומחירים הכי זולים בארץ! האתר של פאנקו כולל המלצות, הדרכות (סרטי הכנת משקאות), חבילות לארועים, חתונות ומסיבות והחזרות חינם. תוכלו לקרוא עוד על פאנקו – חנות אלכוהול באינטרנט שכדאי להכיר.
פאנקו אילת
פאנקו אילת היא "דיוטי פרי" של אלכוהול – חנות משופרת של פאנקו שמחיריה זולים מפאנקו באחוז המע"מ, כלומר אתם הצרכנים נהנים ממחירים זולים פעמיים – פעם אחת כי פאנקו הכי זולה, ופעם שניה כי תרוויחו את כל שווי המע"מ כהנחה. פאנקו מורידה את המחירים באילת בדיוק בגובה המע"מ. הנה כמה מחירים לדוגמא של מוצרים בפאנקו מול הדיוטי פרי בנתב"ג. החנות פעילה בימים א-ו' 11-19 (בקרוב בשעות נרחבות יותר) וזמן המשלוח הוא שעתיים בלבד – לבית המלון או לאן שתרצו. עכשיו אפשר לקנות דיוטי פרי גם באילת, וכמובן, להוריד את עלות החופשה ולהצטייד בבירה צוננת מפאנקו. 

פאנקו אילת – ממצגת פאנקו
אגב, פאנקו גם מתרחבת לחו"ל ופתחה חנויות אונליין גם בפנמה ובמקסיקו ובקרוב גם בסינגפור וקולומביה.
WineMarket
עוד חידוש לכבוד שנה לפאנקו הוא שאתרWineMarket מצטרף לשורותיה של פאנקו ויתן מענה לאוהבי היין שרוצים להתמקד ביין – כולל חוות דעת, המלצות, עצות (למשל, התאמת יין לארוחה). וכמובן – לפי הסטנדרטים של פאנקו – מחירים זולים, משלוח חינם ושרות לקוחות מצויין. 

מארזי שי לראש השנה ולחגים
חדש לקראת חגי תשרי מוצעים בפאנקו מארזי חג לראש השנה והחגים המכילים שילוב של מוצרי אלכוהול, משקאות משלימים, כוסות ואביזרים בדגש על מאפייני חגי תשרי – דבש ורימונים. אז אם אתם רוצים לגוון ולא סתם להביא עוד פעם יין או משקה אלכוהולי בודד, תוכלו לבחור ממגוון מארזי החג במחירים שונים. הנה כמה דוגמאות:
·         מארז תפוח בדבש של ג'ק (239 ש"ח) :באד אפל 700 מ"ל + ג'ק דניאלס דבש 700 מ"ל + 2 כוסות מתנדנדות (בתמונה מימין).
·         מארז ראש השנה פירותי (100 ש"ח): שיכר רימונן 365 מ"ל במהדורת חג בצורת רימון + יין רימונים לקינוח 500 מ"ל + רביעיית סיידר תפוחים ירוקים  אלכוהולי סטרונגבאו (בתמונה במרכז).
·         מארז אלכוהול פירותי לחג (149 ש"ח): סמירנוף תפוח 700 מ"ל + 2 יחידות שיכר רימון דאנו במהדורת חג בצורת רימון 365 (בתמונה משמאל). 

מגוון אריזות השי ומארזי המתנה לחגי תשרי נמצאים בדף ראש השנה באתר פאנקו.
לאחרונה התווספו לאתר פאנקו המשקאות החדשים שהגיעו לארץ מקוריאה – סוג'ו ובירה Hite שתוכלו לקרוא עליהם עוד בכתבה: סוג'ו ובירה Hite – משקאות חדשים מקוריאה.
אז אחרי שנה לפאנקו – שנה של פעילות, יש דברים חדשים בפאנקו ויש למה לצפות גם בהמשך.
מידע וקישורים

5 תגובות:

Subscribe

תוויות

Flickr