יום ראשון, 9 באפריל 2017

מעדניית שבתות וחגים מבית DNA - אוכל מוכן לשבת ולחג


מעדניית שבתות וחגים מבית DNA מציעה אוכל כשר פרווה (ובפסח כשר לפסח) במבחר קניונים ברחבי הארץ. את האוכל של מעדניית שבתות וחגים אפשר לסכם במילה אחת – טעים! אם אתם צריכים אוכל מוכן, לשבת או לחג, אפילו כתגבור האוכל שבישלתם, נסו לחפש את מעדניית שבתות וחגים בשוק האוכל בקניון הקרוב ולא תתאכזבו!
מעדניית שבתות וחגים מבית DNA - אוכל מוכן לשבת ולחג

כשלקחנו את האוכל ממעדניית שבתות וחגים תהינו האם הכל ימצא חן בעינינו והאם הנוער הידוע בבררנותו יסכים לאכול. אנחנו לא מאלו שרגילים לקנות אוכל מוכן. הקפדנו לנסות מגוון רחב של מנות בשביל להתרשם וגם על מנת שיהיו מנות מתאימות לכל המשפחה. זה אחד היתרונות כשקונים אוכל מוכן "על המשקל" שאפשר לגוון את המנות המוגשות ללא מאמץ.
בדוכן שבקניון היו מגשים עמוסים באוכל – סלטים, מנות ראשונות, דגים, בשר ועוף.
המנות שניסינו
פשטידות אישיות של ברוקולי, בטטה, קישואים ובצל
לביבות
ארטישוק ממולא בשר
קבבוני טלה עם צנוברים
פילה מושט בנוסח מרוקאי
קציצות עוף
פרגיות על הגריל
פרגיות ממולאות באורז שקדים וצימוקים
תפוחי אדמה אפויים בעשבי תיבול

חוות דעתי
האמת שאני מאוד שמרנית בנושא האוכל המוכן וכולנו פה מאוד בררנים ומפונקים – כולנו, עד האחרון, כולל הילדים, אהבנו מאוד את האוכל שהוא עשיר בטעם אך לא חריף ומלוח וללא טעמי לוואי כלשהם של אבקות מרק או תבלינים מוגזמים ולא שמן.
אני אכלתי מנת דג עם תפוחי אדמה וארטישוק ממולא. מאוד אהבתי. הדג, למרות החימום למחרת היום היה עסיסי, מלא ירק (ניתן לראות בתמונה את הפלפלים הצבעוניים והירק שמתבל אותו) וטעים, תפוחי האדמה לא שומניים ולא יבשים. והארטישוק עשוי מדויק. 

בן הזוג חגג עם ארוחת טעימות. הפרגית היתה עסיסית, הפרגית הממולאת טעימה וקצת מתקתקה, וכל הפשטידות (אותן גם טעמתי בעצמי בשעת בין ערביים) מצויינות.

המנה של המתבגר היתה קציצות העוף עם לביבה ותפוחי אדמה, פה הופתעתי שהוא חיסל הכל ולא נשמעו שום תלונות. המנה הראשונה אצלו היתה שניצלון עם צ'יפס שחומם וכששאלתי אותו מה העדיף היה לו קשה להחליט מה שאומר שזו הצלחה גדולה!

למרות שעד עכשיו אוכל מוכן לא היה אופציה, עכשיו שיניתי את הדעתי ואני ממליצה על שבתות וחגים בפה מלא!
קצת מידע
שבתות וחגים, פעיל בשישי וערבי חג מ-8:30 ועד כניסת השבת (תבואו מוקדם או תזמינו כי האוכל פשוט נחטף!) בקניונים הבאים:
חיפה- גרנד קניון
חיפה - עזריאלי
קרית ביאליק - קריון
כפר סבא - קניון G
כפר סבא - קניון כפר סבא הירוקה
הוד השרון - קניון עזריאלי
שוהם - מרקט שוהם

להזמנות: 04-9937755

3 תגובות:

  1. קניתי היום קופסה של לעאטקס (לביבות) בקניון כפר סבא הירוקה. זה היה איום ונורא. בצק מטוגן שיש בו בעיקר לחם, שום מימד של ירק (כרובית/קישוא /תפוח אדמה) בתוך ה"לביבה" (המרכאות לא במקרה). מדובר בגוש שומן נוטף שמעבר לזה שהוא לא טרי בעליל (כנראה טוגנו בערב חמישי כדי לחסוך זמן) אין לו גם שום טעם קולינרי ,הלביבות בצבא היו יותר טעימות . ביזיון - לא להתקרב.

    השבמחק
  2. אנחנו קונים מדי יום שישי, כבר מספר שבועות, מגוון מהתפריט המתאים לטעמנו וזה טוב.הצלי, העוף, הקבב/ קציצות בשר, השעועית הירוקה, אורז ומגוונים לטקס (לביבות), ועוד ועוד ותמיד מרוצים.

    השבמחק
  3. האם הפסקתם לעבוד בשוהם מרקט? כבר כמה שבועות לא ראיתי אותכם...

    השבמחק

Subscribe

תוויות

Flickr