יום שישי, 13 במרץ 2020

פסטה ורודה בסיר פסטה אחד Pink Mac & Cheese

פסטה ורודה שמכיני בסיר אחד היא פתרון נהדר לארוח ולארוחה לכל המשפחה. המתכון הוא וריאציה של "מקרוני וגבינה" חלבי בסיר אחד. בכלל, אין כמו אוכל איטלקי לנחם כל אחד. הרעיון הוא סיר אחד שבו הכל מתרחש. סיר (נונסטיק של מורפי ריצ'רדס) וכף לכל הבישול.

אני אוהבת ארוחות בסיר אחד, כאלו שלא דורשות יותר מדי כלים וכשמניחים את הסיר במרכז השולחן כולם מתלהבים. כך תבשיל העוף ואורז שדורש לא מעט עבודה. עכשיו כשכולם מצויידים בפסטה שצריך לגמור אותה עד פסח, זה ממש קל להכנה לארוחת ערב חמה וגם לאורחים.
אם זה לארוח או להרבה סועדים, אני ממליצה להכפיל כמויות מראש, כמו כן, חבילת הפסטה בה השתמשתי היא במשקל 500 גרם, אם חבילת הפסטה שלכם היא קטנה יותר או גדולה יותר, התאימו את הכמויות, בעיקר כמויות המים.

מצרכים

1 חבילה של 500 גרם (אריזה סטנדרטית) פסטה קונכיות, פרפרים או צורה אחרת (עדיף לא ארוכה).
3 כוסות מים
1 כף גדושה חמאה
1 רסק עגבניות קטן
1 שמנת מתוקה להקצפה (32-38%)
½ כוס גבינת פרמזן מגוררת גס
מלח, פלפל, שום כתוש, צ'ילי, אורגנו, בזיליקום (לפי הטעם והחשק)

כלים

סיר רחב נונסטיק, כף בחישה שלא סורטת.
הסיר שהשתמשתי בו הוא סיר פסטה/קסרול נונסטיק בקוטר 28 ס"מ ובנפח של 7.7 ליטר של מורפי ריצ'רדס מסדרת פלטינום. הוא יכול להכיל גם כמות משולשת לארוח של המתכון! הייחודיות שלו שהוא מיוצר בהזרקת אלומיניום בלחץ גבוה עם תחתית בעובי אופטימלי ועם ציפוי אירופי בעל תקן בטוח לשימוש מחומרים שימוש. תוכלו לקרוא עוד על הסדרה בשתי סדרות של כלי בישול מתמחים של מורפי ריצ'רדס.
אוסיף ואספר שאצלינו במשפחה כולם מחליפים את הסירים והמחבתות בבית בהדרגה לנונסטיק מהטכנולוגיות החדשות חווית הבישול מצדיקה את ההשקעה – פיזור החום אחיד לבישול אופטימלי, האוכל לא נדבק, רחיצת הכלים מעולם לא היתה קלה כל כך. תענוג!

הכנה

להמיס את החמאה ולהוסיף את השום. לשפוך את הפסטה לסיר.

להוסיף את המים, רסק עגבניות, מלח, פלפל וצ'ילי (אני מוסיפה רק מעט אבקת צ'ילי גרוס כי הילדים רגישים לחריף). להביא לרתיחה ולבשל תוך ערבוב מדי פעם כ-11-15 דקות.

לבדוק שהפסטה מוכנה אל דנטה) אם יש צורך, להוסיף מעט מים רותחים.

להוסיף שמנת מתוקה, פרמזן ואת שאר התבלינים. להגיש חם כך שהגבינה נמתחת...




2 תגובות:

  1. המים שמופיעים במריכיבים לא מופיעים בשלבי המתכון

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת, מתקנת (מוסיפים אחרי הכנסת הפסטה לסיר)! תודה

      מחק

Subscribe

תוויות

Flickr