יום שישי, 15 בספטמבר 2017

דולצ'ה גוסטו - בית הקפה בא הביתה

חולמים על קפה מקצועי בבית ולא בא לכם לעבוד קשה? מדמיינים שאתם שותים במרפסת ביתכם קפה איכותי ומגוונים כל פעם בסוג ובטעם? וגם שזה יעלה פחות מקופיקס? יש דבר כזה! מכונת קפה של דולצ'ה גוסטו שמכינה אספרסו לאטה וקפה הפוך מקצועי בטעמים מגוונים כמו וניל וקרמל מקפסולות בלבד בלי לפתוח את המקרר!!!

שבת בבוקר, אין כמו להתפנק עם קפה ועוגיה במזגן או במרפסת. לא צריך בית קפה - בחצי מחיר מקופיקס תכינו עם דולצ'ה גוסטו ובקלות. לא צריך לפתוח מקרר, לא צריך להקציף חלב, דקה ויש קפה (הסבר הסוד תכף)!
קפה הפוך של שבת בבוקר
במכונה אפשר להכין מגוון משקאות. אספרסו לבעלי ולאחי, לאטה וניל לאמא שלי קפוצינו קרמל לי ושוקו לילדים וזה לא הכל - יש מבחר טעמים לאספרסו ומשקאות 'הפוכים' שונים. אפשר גם לגוון כי המכונה מכינה לאטה קפוצינו עם טעמי וניל קרמל ושוקו מסוגים שונים - יש 11 טעמים שונים כולל קפה קר: לאטה מקיאטו קרמל, לאטה מקיאטו וניל, בריסטה, קפוצ'ינו, שוקוצ'ינו, אספרסו אינטסו, קפוצ'ינו סקיני, קפה או לה, גרנדה אינטנסו, אייס קפוצ'ינו ואספרסו! 


דולצ'ה גוסטו - קפה הפוך, שוקו ובטעמים
מידע אודות הטעמים השונים תוכלו למצוא באתר דולצ'ה גוסטו שם גם ניתן לרכוש את הקפסולות. מחיר מארז של 16 קפסולות הוא 27.80 ש"ח (יש מבצעים) והוא כולל 16 קפסולות להכנת 8-16 משקאות (תלוי במשקה, חלק מהמשקאות מכינים משתי קפסולות - קפסולת קפה וקפסולת חלב). מחיר של 1.5-3 ש"ח למשקה שהוא סביר אם לוקחים בחשבון את מחיר הקפה והחלב.
המכונות של דולצ'ה גוסטו מכינות את המשקאות מהקפסולות בלבד. יש שלושה סוגים עיקריים של קפסולות. קפסולת האספרסו להכנת הקפה, קפסולת קפה או לה (כולל החלב) וקפסולות משולבות הכוללות זוגות של קפסולות – קפסולת קפה וקפסולת חלב. באמצעות קפסולת החלב מכינים את החלב המוקצף במכונה בדיוק באותו הצורה שמכינים את האספרסו. מניחים את הקפסולה במכונה, מכוונים את הבורר לכמות הנוזל לפי ההוראות על האריזה של המשקה ומפעילים. המכונה מוציאה חלב מוקצף לכוס. לפי ההוראות גם מקבלים משקה מושך בכמה שכבות בלי מומחיות ובלי מאמץ. הנה השלבים. 

דולצ'ה גוסטו - קפסולה לחלב מוקצף

מכוונים את גודל הכוס לפי ההוראות

דולצ'ה גוסטו - המכונה מכינה חלב מוקצף מקפסולה
יש כרגע 4 דגמי מכונות שונים בכמה צבעים החל מ 299 ש"ח ועד 599 ש"ח למכונות טאץ' ולקראת החגים מקבלים ברכישה 100 ש"ח מתנה לקניית קפסולות באתר קרמה גוסטו. לי יש את מכונת ה- Mini Me קטנה קומפקטית וזולה שמכינה את כל המשקאות!!!
דולצ'ה גוסטו - Mini Me
ואם כבר יש מכונת קפה ובטעמים אפשר לעשות איתה יותר ולהשתמש באפייה ובהכנת קינוחים. למשל, הכנת עוגת אספרסו-שוקולד. במתכון שימו חצי כוס משקה מוכן – אספרסו או קפה הפוך או קפוצ'ינו של דולצ'ה גוסטו. תתקבל עוגה עם טעם קפה עשיר וארומטי.
אפשר גם לשדרג את הקפה ולשים עליו קצפת, או להניח עוגיה, עליה קצפת ומיני מתוקים - והנה יש קינוח כחלק מהקפה.
 אז שיהיה לכם חג שמח ושנה טובה ותהנו מקפה של שבת בבוקר!
גילוי נאות: המכונה ניתנה לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Subscribe

תוויות

Flickr